Monday, March 2, 2009

macam-macam??

sedar2 sudah bln mac..aarghh!cepat masa berlalu..rutin hidup aku tetap mcm nih..tp aku ader berita..nak kata gembira..pun tak tahu..tak gembira pun tak tahu..cuma yang pasti ianya tidaklah mengujakan sebagaimana yang no 1 dulu..mungkin jarak yang terlalu dekat..maka aku dihantui psikologi org2 yg negatif pemikirannya..atau aku sendiri belum bersedia menerima kehadirannya..aku sendiri tidak tau..

ohh..bulan berganti baru..aku masih mencari jalan kerja yg benar..atau aku akan terus membeku di opis ini yg makin lama makin senak dengan kehadiran makhluk2 bergelar 'baru' untuk diajar..tapi kami sendiri mungkin boleh digelar ibu ketam yang gagal,kerana anak ketamnya mampu berjalan lurus..hahahhaa,sedangkan trainer sprti kami ini masih lagi menggaki-gali 'figure' untuk terus bertahan..entahlah..

afiqah demam,mungkin benar kata org tua..susu ibu paling ampuh untuk membekalkan antibodi..afiqah juga sempat minum..cuma dlm kuantiti yg sedikit..mungkin juga persekitaran tempat jagaannya membuatkan antibodinya sering diserang..macam2..

No comments:

Post a Comment